Lavangen Paintball Klubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Lavangen Paintball Klubb

Vi er en nystartet Klubb i Troms


You are not connected. Please login or register

kompressor!!!!!!!!

2 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1kompressor!!!!!!!! Empty kompressor!!!!!!!! Man Jun 27, 2011 12:39 pm

dirtyGman


Nest Leder
Nest Leder

har fikset kabelen å kontakt! tok meg rundt 1 time fra eg for ut døra men dårlig med dellegering i klubben! forstår du har bryllup men vi e flere i styre Smile å eg fikk beskjed oss deg at tom-erik skulle fikse kontakt! men hørte ikke no mere før villiam sa at kontakten kostet 1200kr for 2 dager siden....

btw fikk ikke klubben pris?? e ikke det viktigere å fikse luft enn å kjøpe andre ting? uten luft ingen spill.. ingen utleie..
ingen glede Razz så noen med bil å krok kom å hent meg så teste vi kompressoren Very Happy

2kompressor!!!!!!!! Empty Re: kompressor!!!!!!!! Man Jun 27, 2011 4:03 pm

Scorpion-sveinketil

Scorpion-sveinketil
Leder
Leder

ja klubben har penger(eller rettere sagt på vei) og ingenting er kjøpt ennå men 1200.- for en kontakt e jo vanvittig...en ny var bestilt gjennom jobben til tom e men er ikke kommet ennå...den e no avbestilt.

kjetil må få en nøkkel før vi kan prøve...han hadde ikke tid til det idag...håper han har fått fiksa det til imorgen..

Dårlig deligering..ja eg tar den på min kappe men går å spørre meg om status på ting..

Har som sakt hadd vanvittig mye å gjøre de siste ukene og enda mere denne uka med eget bryllup..

Flott at noen andre også tar litt ansvar..
stå på å få noe spill igang, har etpar kasser ball om folk trenger det..

Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet