Lavangen Paintball Klubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Lavangen Paintball Klubb

Vi er en nystartet Klubb i Troms


You are not connected. Please login or register

spilling denne uka

2 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1spilling denne uka Empty spilling denne uka Søn Jun 19, 2011 8:37 am

Scorpion-sveinketil

Scorpion-sveinketil
Leder
Leder

blir spill i løpet av uka,,,venter bare på en 3 fas kontakt no...

2spilling denne uka Empty Re: spilling denne uka Lør Jun 25, 2011 9:55 am

dirtyGman


Nest Leder
Nest Leder

Scorpion-sveinketil skrev:blir spill i løpet av uka,,,venter bare på en 3 fas kontakt no...


ja hadde vært fint om jeg kunne fått litt av den "gratis" lufta eg har "betalt" for Smile for jeg vil spille helst no!

edit: btw ser det blir spilling i dag eller i morra er jo siste frist for denne uka Smile klokken?

3spilling denne uka Empty Re: spilling denne uka Søn Jun 26, 2011 8:12 pm

Scorpion-sveinketil

Scorpion-sveinketil
Leder
Leder

som du kansje forstår så har det vært mye stress med bryllup denne uka...var forlover for tom eirik så har vært masse å gjøre.

er jo bare å hive seg til å få tak i det som trengs...eller bare få fylt tankene på brannstasjonen bjerkvik eller bardu å spille....tankene har vi jo

4spilling denne uka Empty Re: spilling denne uka Man Jun 27, 2011 12:27 pm

dirtyGman


Nest Leder
Nest Leder

Scorpion-sveinketil skrev:som du kansje forstår så har det vært mye stress med bryllup denne uka...var forlover for tom eirik så har vært masse å gjøre.

er jo bare å hive seg til å få tak i det som trengs...eller bare få fylt tankene på brannstasjonen bjerkvik eller bardu å spille....tankene har vi jo


forstår jo det Smile men sist så fikk eg beskjed om at tom erik skulle fikse! men hørte ikke no mere! men fiksa no!

5spilling denne uka Empty Re: spilling denne uka Man Jun 27, 2011 4:04 pm

Scorpion-sveinketil

Scorpion-sveinketil
Leder
Leder

ja kontakten var bestilt gjennom jobben til tom eirik(innkjøpspris) men er ikke kommet ennå..vi har avbestilt den no..

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet